Egy vállalkozásnak talán az a legnehezebb feladata, hogy a fogyasztók szemében márkahűséget tudjon elérni.
A márkahűség azt jelenti, hogy a fogyasztó, a vevő, a vásárló vagy az ügyfél elkötelezett egy adott márka mellett. Meg van elégedve vele, s ezért gyakran dönt a márka megvásárlása mellett, kizárva más márkákat, amiket talán nem is ismer. Teljeskörű márkahűség esetén kizárólag a kedvenc márkáját választja, egyszer sem inog meg.
A márkák tulajdonosainak persze az a célja, hogy a fogyasztókat minél inkább a márkájához tudja kötni, s minél többször, minél nagyobb összegért, kizárólagos módon vásárolják meg a termékeiket. Hogy kialakuljon a márkahűség, biztosítani kell egy állandó termékminőséget, rendszeres fejlesztéseket, s természetesen fontos a hatékony kommunikáció is. Ha mindezzel elégedettek a vásárlók, az vezethet a márka iránti elkötelezettséghez.
A márkaépítés nagyban hozzá tud járulni a fogyasztói hűség erősítéséhez. Méretükből adódóan, a "kicsik" sokkal inkább képesek a személyesebb, ember közelibb kontaktus kialakításához. Rugalmasságuk szintén előnyt jelent.
+36 (30) 699 18 79